Wall Street Forex Robot Ea


Medlemsinnlogging. Ansvarsfraskrivelse US Government Required Disclaimer Trading utenlandsk valuta på margen har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, må du bør nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoen forbundet med valutahandel og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. klart forstå denne informasjonen som er inkludert i dette kurset, er ikke en invitasjon til å handle noen spesifikke investeringer handel krever risikere penger i jakten på fremtidig gevinst det er din beslutning Ikke risikere penger du ikke har råd til å tape Dette dokumentet tar ikke hensyn til din egen i Individuelle økonomiske og personlige forhold Det er ment kun for utdanningsformål og IKKE som individuelle investeringsrådgivning. Ikke handle uten råd fra din investeringsprofessor. Hvem vil verifisere hva som passer for dine spesifikke behov Omstendigheter Unnlatelse av å søke detaljert faglig personlig tilpasset rådgivning før å handle kan føre til at du handler i strid med dine egne interesser kan føre til tap av kapital. CFTC-RULE 4 41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER UTEN EN FAKTISK PRESTASJONSOPPTAK, SIMULERTE RESULTATER ER IKKE REPRESENTERER FAKTISK HANDEL, OG SOM HANDLINGER IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAFTET ELLER OVERFØRT FOR KONSEKVENSEN, IF NOEN AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDES AT EN KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAPER LIKENDE TIL DINE VISN. By using WallStreet Forex Robot 2 0 Evolution, bekrefter du at du er kjent med disse risikoene, og at du er eneansvarlig for resultatene av dine beslutninger. Vi aksepterer ikke noe ansvar for noe direkte eller følgeskader som oppstår ved bruk av dette produktet Det skal noteres nøye i dette henseende, at de tidligere resultatene ikke nødvendigvis er indikative for fremtidens ytelse. Beskyttelse Alle opprinnelser Alt innhold på er opprettet av eieren av nettstedet, inkludert, men ikke begrenset til, tekst, design, kode, bilder, fotografier og videoer, anses å være den intellektuelle eiendommen til nettstedet, enten det er opphavsrettsbeskyttet eller ikke, og er beskyttet av DMCA Protection Services ved hjelp av Digital Millennium Copyright Act Tittel 17 Kapittel 512 c 3 Reproduksjon eller gjenbruk av dette innholdet er forbudt uten permission. Wallstreet Forex Robot. Want create site Finn gratis WordPress Temaer og plugins. This artikkelen er foreldet og ikke lenger opprettholdt Den første tanken Jeg hadde om dette EA var noe i tråd med omg lolz hva et uinspirert navn, ingen handler Forex på Wall Street Ok, jeg tenker virkelig ikke når det gjelder omg eller lolz, og jeg er mye tøffere enn uinspirert, men det var Hovedtank Ved første øyekast trodde jeg at det var enda en asiatisk øktskalper, og jeg lurte på om det bare er en kopi av en eksisterende EA eller noe originalt. Men da jeg kom til å inspisere t han åpningstider av stillingene og se, jeg la merke til at det ikke var begrenset til de asiatiske økthandlerne, ble åpnet i fremtestene hele døgnet. Du ser egentlig ikke mange 24 5 scalpers i dag, og gitt min veldig mistenkelige natur jeg var tilbøyelig til å tro det er en slags svindel Mange EA-selgere har blitt fanget i så langt som å feire uttalelsesresultater og for å rydde min tvil, fortsatte jeg selvfølgelig å spørre om en Wall Street Forex Robot-gjennomgangskopi, forespørsel som er gitt med en veldig rask e-post-svar. Det faktum at jeg nå skriver om det, burde være tydelig indikasjon på at jeg ikke anser det å være en svindel på noen måte, det er virkelig originalskalper som handler flere par døgnet rundt, og det ser ut til å klare å skrape en God fortjeneste av det Parene det kjører på, er EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF og i mindre grad USDCAD, selv om den siste ikke engang er nevnt i håndboken, og jeg er bare blitt kjent med det fordi forfatteren sa det så mange andre scalpers i dag, det kjører på M15 tidsramme, så det er ingenting utenom det. Vel, du vet allerede viktige fakta Wall Street Forex Robot er en scalper, den går 24 5, den bruker M15 tidsrammen og parene Anbefalt av leverandøren er EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF, mens USDCAD fungerer, men ikke offisielt støttet. Manualen er litt forvirrende på emnet for de støttede parene, som i begynnelsen er det bare EURUSD, GBPUSD og USDJPY, men senere på det fortsetter å nevne USDCHF også i tillegg, som du vil se, er USDCHF tilstede i backtestene på produktwebsiden så vel som i den offisielle live-forward-testen. Det er noen andre ting du bør vite, og jeg skal prøve for å kortlegge dem. Selv om du kan konfigurere SL TP manuelt for hvert par, er det sannsynligvis ikke en god ide å gjøre det. EA oppdaterer innstillingene fra serveren etter en vellykket autentisering, blant annet konfigurerer de forhåndsdefinerte verdiene for hvert par s beste tapet varierer fra 120 pips på EURUSD og GBPUSD til så høyt som 160 på USDCHF, mens TP er rundt 25 pips, med de bemerkelsesverdige unntakene fra GBPUSD hvor det er 50 og USDCAD hvor det er 14 Stop-tapet sjelden blir rammet, skjønt fra hva jeg kunne se i backtestene, som enhver fornuftig scalper EA, kan den lukke handlingene før de slår SL i de fleste tilfeller når markedet går imot det, gjennomsnittlig gjennomsnittlig tapskvot er omtrent 1 2 75 akkurat som dens evne til å lukke handler før de slår SL, det har evnen til å ta fortjeneste tidlig, før posisjonene treffer resultatmål, når det viser at det er så mange pips som markedet skal gi det. Strategien i seg selv er ikke overdrevet kompleks det bruker noen av indikatorene som sendes med Metatrader på en kreativ måte for å bestemme inngangssignaler. Mens jeg tok en titt på dette, sjekket jeg også ordrenes sending, og jeg la merke til at det har forsøkt løkker for å åpne avsluttende ordrer, betegner en viss erfaring med bil Selv om DLL-programmeringen noen ganger kan være et problem for EAer som kjører på flere par med samme DLL, ser dette ut til å være helt sikker. Wallstreet Robot er i gjennomsnitt ca 3 5 handler per dag når du kjører på de anbefalte fire par og nesten 5 handler per dag når de kjører på alle fem, så det kvalifiserer som en ganske vanlig handel EA Siden det handler døgnet rundt, er det ingen GMT-innstilling, så heldigvis er det ikke noe vi må bekymre oss om i dette tilfellet . EA er fullt kompatibel med NFA-reglene, siden det ikke åpner mer enn én handel på en gang på hvert instrument som handles, er det ingen problemer med FIFO og sikring. Forsiktig, men driver den sammen med andre EAer som handler de samme parene på en Konto med NFA-restriksjonene på plass kan føre til at en av EAene ikke er i stand til å åpne handler. Hvis du ikke vet det nå, er jeg sløv Så, jeg beklager, mr. leverandør, men jeg misliker Wall Street Forex nettside Det er en amalgam av klassisk ma rketing ting med fonter av alle slags størrelser og farger, og jeg er tilbøyelig til å tro det er et ekte forsøk på å blinde meg Det er sannsynligvis det som fikk meg til å tro at jeg hadde å gjøre med en svindel i utgangspunktet. Det er også noen interessante opplysninger, hvis musen hjulet kan ta scrollfest Four 1999-2011 backtests kan bli funnet, men de er utført ved hjelp av et stort parti på lav startbalanse, noe som resulterer i noen ganske store drawdowns, til tross for den bratte stigende balanse kurven Mer interessant enn det, der er en live Alpari-konto som kjører EA siden desember 2010 og tre Alpari-demoer, men jeg forstod ikke hva som er forskjellen mellom demoer annet enn startdatoen. Alle kontoene er stemplet med uavhengig verifisering av myfxbook. Du kan bla direkte til HTML-abominasjoner som omfatter en rullende kontoutskrift i en grafisk ramme som er umulig å gå glipp av da de pleier å fylle hele skjermen, og deretter rulle opp litt for å komme til live resul ts Kom å tenke på det, siden er så lastet med forskjellige ting som jeg følte behov for å gi veibeskrivelser, og jeg glemte nesten at jeg også kan koble myfxbook-widgeten her. Det er skummelt varsel øverst på siden som bare sier 200 eksemplarer kommer til å bli solgt, men jeg tar friheten til å disbelieve at Uansett, hvis du leser dette, er det sjanse for at du ikke mye i markedsføringsstil heller, så jeg ber deg om å se bort fra nettstedet og fortsette med anmeldelsen An stygg nettside er ingen grunn til å avvise et godt produkt, og det er jo bare et spørsmål om smak. Hvem vet, kanskje noen mennesker faktisk liker denne markedsføringsstilen. Men alt dette gjorde meg nesten glemme en veldig viktig detalj nevnt på nettstedet EA er allerede tilgjengelig for Metatrader 5. Kjøp av MT4-versjonen vil også gi deg tilgang til MT5-versjonen, som er tilgjengelig for nedlasting i medlemmer-delen. Den eneste parameteren du virkelig må stille er AutoMM Dette er egentlig risikoen for at EA løpe s med og unnlater å konfigurere det vil gjøre EA-handelen konstant 0 1 masse størrelse Jeg m skal kjøre fremoverprøven min med AutoMM satt til 3, men jeg mistenker at mange av dere vil sette den på noe som 5 Med mindre du vil bruke faste partier, det vil si at du må endre standard på 0 1 til ønsket mengde størrelse. Det er også en RecoveryMode-parameter, som jeg sterkt anbefaler ikke å aktivere. Selv om det kan føre til tilsynelatende høyere gevinster, vil det sikkert øke uttrekningen dramatisk Selv håndboken gjør en lignende anbefaling Det er også en annen parameter for å begrense maksimal risiko per handel, som er konfigurert til 20 som standard, og du vil nok gjøre det bra å legge det der, det er i utgangspunktet en sikkerhetsinnstilling. Wallstreet Robot har en StealthMode-parameter, og du er sannsynligvis bedre å deaktivere den, med mindre du mistenker at megleren har misforstått. Jeg har nylig sett noen svært store tap på grunn av en lignende innstilling med en annen EA. I stedet for å bruke standardparametrene, noen ser kan konfigurere parparametrene manuelt Stopp tapet, ta fortjeneste, sikkert fortjeneste og sikker resultatutløseren kan konfigureres, noe som skal gi mange uker opptatt CPU-tid til datamaskinene til folkene som er i optimaliseringer. Alle parametrene er beskrevet i håndboken og det er et helt kapittel dedikert til pengehåndtering som forklarer hvordan du konfigurerer EA riktig for å bruke risikoen du vil ha, men en ekstra ting du må huske på er at hvert valutapar har sin egen egen risiko og samtidig å kjøre EA på flere par betyr vanligvis utjevnet drawdowns, det vil være ganger når det også betyr kombinert drawdowns Manualen inneholder også et backtesting-kapittel som jeg nøye ignorert og fortsatte å gjøre det på min egen måte, som er nesten den samme når det kommer til historikk senter data uansett Det inneholder også noen veldig fornuftig megler råd og ingen tilknyttede lenker, hvilken slags overrasket meg, gitt produkt nettsiden. EA har en H UD et diagramskjermbilde, hvis du vil mer eller mindre i samme stil som KangarooEA, men med litt mindre informasjon Viktigst av alt, viser det partiene den vil handle, dagens sprednings - og handelsstatus sammen med autentiseringsresultatet. Som vanlig, jeg begynte med å kjøre historikk senter data backtests i 1999-2011 tidsintervallet jeg valgte en gjennomsnittlig spredning for hvert pair. Sure, hvis din konto er på en ECN megler vil du ha lavere spreads og det vil påvirke ytelsen til EA i en positiv måte Men hvis du bruker en fast spredemegler, kan spredene være høyere, og i tilfelle av Wall Street Forex Robot er det sannsynligvis ikke en god idé å bruke en slik konto. Alle backtestene utføres på historiksenterdata brukte standardinnstillingene for alle parametere unntatt AutoMM som ble satt til 3 Under hele anmeldelsen brukte jeg en GO Markets-terminal for alle backtestene og FXT-filopprettelsen. Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 EURUSD M15 historie senterdata, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 GBPUSD M15 historie senter data, spredt 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDJPY M15 historie senter data, spredt 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDCHF M15 historie senter data, spredt 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDCAD M15 historie senter data, spredt 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3.GBPUSD overgikk alle de andre, men EURUSD, USDJPY og USDCHF viser også en fin, stadig stigende balansekurve USDCAD derimot ser ganske kaotisk ut og jeg antar at s hvorfor det ikke er en offisielt støttet par vil jeg definitivt ikke inkludere det i fremoverprøven, men jeg vil også kjøre de andre backtestene på det, for konsistensens skyld Årsaken til USDCAD rare balanse kurven er trolig den dårlige gjennomsnittlige gevinstprosentraten, til tross for den høye prosentandelen av å vinne trades. To spare deg trøbbel med Ved å klikke på hvert balanseoversikt lagde jeg et lite bord med noen relevante data for hver backtest. Tale om hvilke mange av mine lesere ikke synes å vite at de er klikkbare, så her er det å klikke på en av backtest-resultatdiagrammer vil laste hele backtest-setningen i din browser. I også fusjonerte og analyserte resultatene for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF med andre ord, jeg ekskluderte USDCAD For å få relevante resultater, satt jeg alle handler til masse størrelse til 0 3, som er verdien som er oppnådd fra å kjøre EA med en AutoMM på 3 på en 10k balanse Som sådan ville diagrammet nedenfor ha en mye større sluttbalanse med de opprinnelige masseformatene, men med det formål å analysere dette, er dette bra nok. Wall Street Forex Robot 3 6 , fusjonerte resultater for de faste sprednings tick data backtestene for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF. Den gjennomsnittlige gjennomsnittlige månedsavkastningen er et sted rundt 8 3, mens den samlede maksimale relative nedtellingen ligger rundt 20, noe som jeg målrettet mot som en maksimal figur når jeg ser foredragte en AutoMM på 3 Mange handler over en tredjedel er stengt innen en time, mens flertallet av handler over 80 varer ikke over 5 timer. Generelt, jo lengre en handel er forlenget, jo mindre er sjansen for å ende opp med fortjeneste. gjennomsnittlig fortjeneste faktor er 1 59, mens de vinnende handler utgjør en 78 av totalt, med en gjennomsnittlig gevinst tap ratio på 1 2 28 Jeg kjørte også en rask Monte Carlo projeksjon som jeg bare skal lenke her fordi ikke mange mennesker er interessert. Finally, jeg løp noen backtests ved hjelp av den virkelige Dukascopy spredning og legge til en kommisjon på 0 8 pips. Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 EURUSD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6 , 2007-2011 GBPUSD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 USDJPY M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 USDCHF M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street F Orex Robot 3 6, 2007-2011 USDCAD M15 tick data, real spread, standardinnstillinger, AutoMM 3. Resultatene ser omtrent ut som de som er oppnådd på et fast spredning, men som forventet, på grunn av provisjon og variabel spredning, var de litt fattigere. Jeg brukte mitt gjennomsnittlige spread EA for å sjekke ut spredningen av hele dataene og la oss se hvordan det ser ut på det virkelige spredningsfiler, det inkluderer ikke kommisjonen, det er lagt på toppen av spredningen. Nye par og innstillinger. Nylige versjoner av Wallstreet Forex Robot har lagt til støtte for AUDUSD og NZDUSD, sammen med en helt ny setting for EURUSD med en stram 33 pip stoploss. Dette spurte meg selv om å besøke artikkelen og inkludere backtestene til de nye parene men dessverre har jeg blitt fanget opp i en hel haug med andre ting, og denne oppdateringen kommer mange uker senere enn den burde ha. I utgangspunktet sprang jeg bare teste data backtests ved hjelp av Dukascopy data med variabel spredning, men da jeg la merke til at jeg feilet løp demmed risiko 2, noe som gjør dem ikke enkle å sammenligne med de forrige backtestene, bestemte jeg meg også for å kjøre historisk senter data backtests og noen tick data backtests med risiko 3, som alle finner du nedenfor. Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 1999-2011, historikk senter data, spredning 1 0, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, tick data, real spread, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, real spread, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 1999-2011, historisenter data, spred 1 5, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 NZDUSD M15 backtest 1999-2011, historie data, spredt 2 0, de feilinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 NZDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger , AutoMM 3.Ov de tre vil jeg si at den nye EURUSD-innstillingen er den mest spennende gjenstanden, men jeg vant t å bytte fremoverprøven til det bare fordi jeg foretrekker å holde den så nær fabrikkinnstillinger som mulig. Wallstreet Forex Robot utfører heller heller pent på AUDUSD, i tråd med de andre parene. Men når det gjelder NZDUSD, selv om backtesten synes å indikere en anstendig ytelse, er antall handler tatt mye lavere enn for de andre parene, så backtesten er ikke like relevant som de andre Begge nye parene har blitt lagt til fremoverprøven en stund siden, og jeg vil holde dem der og la liveprestasjonen snakke for seg selv, bruk bare tilpasset analysealternativet på myfxbook for å få en ide. Personlig liker jeg Wall Street Forex Robot ellers jeg ville Jeg har ikke skrevet noen anmeldelse Det har noen ulemper, og når jeg sier dette, refererer jeg ikke bare til stilen på nettsiden, men også til den ganske bratte prisen, koster en kopi 489. Hele avtalen er søtet av faktum at det er lisensiert å kjøre på tre live-kontoer, og at en MT5-versjon allerede er tilgjengelig, men det er fortsatt ikke noe jeg vil regne som et billig produkt. Med en 1000-konto må du kjøre den for noe som en halv år med risiko 3 bare for å få det til å tjene penger i forhold til investeringen i EA, så jeg antar at den er rettet mot folk med større kontoer. Endelig er det 50 rabatt eksklusivt for leserne, og bringer prisen ned til 439 alt du har å gjøre er å kjøpe ved hjelp av denne lenken for å dra nytte av det. Sikkert, med tanke på at det er ganske mye den eneste skaleren jeg vet om, er lønnsom og åpner posisjoner døgnet rundt, kan jeg se hvordan den høye prisen kan være berettiget Den offisielle forsendelsesprøven ser ut til å være helt i tråd med ryggen min testresultater, så det ser veldig lovende ut til nå Til slutt er det verdt å nevne at det er 60 dagers tilbakebetalingspolitikk, betinget av at EA ikke har produsert profitt. Forsiktig test. Til spredningskravene var det planlagt å gå med en GO Markeder L-Plate Live-konto, men som det viser seg at det er en grense på én per kunde Som sådan, setter jeg opp en LiteForex flytende spredt live-konto for den. Den kjører med standardinnstillingene, inkludert gjenopprettingsmodus som er deaktivert, den eneste endringen å være at jeg satte AutoMM til 2 for alle par. Den levende fremoverprøven ble startet 29. mars 2011.Version brukt 3 6 Par og tidsrammer EURUSD M15, GBPUSD M15, USDJPY M15, USDCHF M15, USDCAD M15 Wall Street Forex Robot hjemmeside Kjøp Wall Street Forex Robot Kjøp Wall Street Forex Robot Single License. Du finner apk for android Du kan finne nye gratis Android spill og apps. Gjennomgå Besøksside. Ledig diskusjon. Gjør en levende diskusjon av på vårt forum. profil levert av WallStreet Forex Robot, 1. juni 2016. WallStreet Forex Robot er en av de mest populære forex robotene de siste 5 årene. Det ble utviklet svært lang tid fra våre forex-spesialister og utviklere. Roboten har svært komplisert vellykket handelslogikk. Det er også utstyrt med svært avansert utgangssystem Vårt firma støttet Wallstreet Forex Robot de siste 5 årene og fortsetter å støtte det i fremtiden Vi har gitt ut mange nye versjoner, og vi har gjort mange forbedringer og optimaliseringer siden den offisielle lanseringen av robotter Nå alle WallStreet Forex Robot får 2 bonusrobot WallStreet ASIA og WallStreet Recovery PRO helt gratis. WallStreet ASIA Det er en asiatisk øktskalper. Det er helt ny strategi basert på hovedproduktet og tilpasset kun handel under den asiatiske økten. De nåværende resultatene er veldig gode og kan ses på vår offisielle nettside. WallStreet Recovery PRO det er en modifisert versjon av WallStreet Forex Robot Hovedforskjellen mellom de to robotene er i veien for at de åpnede handler blir styrt WallStreet Recovery PRO lukker aldri handelen på tap, bare på fortjeneste. Det er utstyrt med avansert tilbakekoblingssystem som gjenoppretter negativ handel med fortjeneste. De nåværende resultatene er veldig gode og kan ses på vår Offisiell nettside. Vær oppmerksom på at jeg mottok svar fra Wall Street-Forex Team Jeg har kopiert og limt inn her for 1 år siden kjøpte jeg gjennom Click bank Etter at jeg hadde sett de gode resultatene, hevdet jeg tilbakebetaling og jeg fikk det. Deretter fortsetter jeg å se på dette produktanmeldelse å se noen gode anmeldelser 5 stjerner Jeg fristet til å kjøpe Denne gangen jeg kjøpte gjennom AVANGATE De tilbyr ikke tilbakebetalingsgaranti som CLICKBANK Så vi må stole på Wallstreet Team bare for tilbakebetaling Jeg mottok et svar fra Wallstreet og sa for andre gang å kjøpe 60 dagers sikkerhetskopiering er ikke gyldig Se deres svar nedenfor --------------------------------------- ---------------------------------------- Kjære RAVI CHANDIRAN. Vi er veldig lei meg for å høre at du wan ta refusjon. Vi sjekket profilen din og vi fant ut at du har fått refusjon før Nå ber du om tilbakebetaling for det andre kjøpet av WallStreet Forex Robot Siden dette er ditt andre kjøp, kan vi ikke refundere bestillingen din på grunn av våre vilkår og betingelser. Her er et tilbud fra våre vilkår og betingelser. Kunder som har kjøpt WallStreet Forex Robot for andre gang, etter at de allerede er refundert en gang, kan ikke refunderes igjen - siden et nytt kjøp av produktet er gjort, anser vi at kunden er fornøyd med produktet. Under ditt andre kjøp du har automatisk enighet med de ovennevnte vilkårene. Her kan du lese våre vilkår og betingelser. Hvis du har problemer med å bruke vårt produkt, hjelper vårt team deg med å hjelpe deg. Fortell oss bare mer om din erfaring med WallStreet Forex Robot og vi vil forsøke å gi deg detaljerte instruksjoner og innstillinger for vellykket handel med roboten. For å svare på denne meldingen vennligst bruk følgende direkte tilgangskobling til Støtte siden av kontoen din Direkte link. Vennlig, WallStreet Forex Robot Team.

Comments

Popular posts from this blog

Komplett Liste Of Binære Alternativer Meglere

Veid Gjennomsnitt Vs Moving Average

Gratis Online Forex Trading Trening