Forex Trading Journal Blogg Mal


Importer handler direkte fra megler eller handelsplattform Alt på en gang, lett som paus Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke direkte støtter megleren her, er listen, du kan skrive dem manuelt, eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du registrerer en handel i journalen din, er diagrammer på flere tidsrammer fra ukentlig ned til 1 minutt tilgjengelig for din anmeldelse. Du vil selv se dine kjøpsposisjoner som er merket på diagrammene, selv for bransjer i fortiden. notater om handler, og gjennomgå dem senere. Legg inn dem i løpet av handelsdagen, eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. Merk notater om handelsdagen som helhet, selv for dager du ikke gjorde noen handler The Journal View handler bekvemt grupper handler og relaterte notater om dagen. Ta handlingene dine med noen koder du vil ha senere, du kan filtrere handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du leter etter. Se på en se hvordan et bestemt system eller oppsettet fungerer. Bruk det globale filteret til å velge bare de handler du vil se på etter symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter. Du kan se journalen, handler eller rapporter basert på bare de handlingene. En sammendrag av dagen, et sammendrag av handelens siste aktivitet i fjor, aktivitet på de siste delte handlene dine, og til og med poengter for å handle andre, har delt i de samme instrumentene du handlet de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor, du kan gi dem tilgang til dine trading data, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Kjører PL Charts. See de samme kartstudiene som flytter gjennomsnitt, bollinger band, ATR , etc som du bruker i løpet av handelsdagen, eller legg til sammenligningstabeller med en indeks, sektor eller en annen sikkerhet. Vis din handel s PL over tid Og for intradaghandler, se din løpende kombinert PL for hele handelsdagen, og markere hvor en Spesifikke handel passer inn i dagsmøtet ssioner og gebyrer. Regler som avregnes i andre valutaer, for eksempel forex, Eurex, osv., vil beregne PL-data og statistikk både i sin valuta og i basisvaluta USD for samlet rapportering med andre bransjer. Ta opp provisjoner og avgifter og bytt rapportene til Bruk enten brutto eller netto beregninger basert på dine preferanser. The4xJournal-programvaren gjør det mulig å journalisere valutahandelen din. Noen funksjoner inkluderer. Notatoppføring for hvert valutapar du handler. Muligheten til å sette inn og lagre skjermbildene dine med notater om den aktuelle handel. Sett inn observerte eller tilbakeprøvde handelskjermbilder og notater. Muligheten til å sette inn og lagre dine innspillte handelsfilmer. Hent spor av pips som er oppnådd eller tapt, tid og dato, tid i handel, og handelsstrategi som brukes. Vis på iPad, iPhone og iPod. Touch. Import trades fra Dealer Broker rapporter Krever Microsoft Excel eller regneark programvare Last ned mal på supportsiden. Muligheten til å lagre send diagramsidene dine som PDF-filer til en mentor t hverandre eller handelspartner PDF-opprettingsprogramvare kan være påkrevd. Med Windows 10, bare Skriv ut handel s og velg Microsoft Print to PDF-alternativ. Store strategier eller hjelpebeskrivelser for å referere til senere. Eksklusiv kjøpesum, og ingen månedlige avgifter. Dags journaloppføringer er lagret lokalt på datamaskinen din, ikke på et nettsted der hackere kan se dem. Hvis du ikke planlegger, journalerer og vurderer dine handler, er du sannsynligvis bare gamblingments closed. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. I har hatt noen forespørsler om en kopi av regnearket jeg bruker for min handelsdagbok, jeg lastet nettopp det opp til serveren så vær så snill å snag en kopi hvis du er interessert. Det er ikke det mest elegante regnearket, men det gjør det jeg trenger. Jeg har aldri vært en stor Excel-fyr, så jeg måtte bruke brute force for å få gjort noen ting.2014 Oppdater Endelig en nettbasert handel journal med full statistikk og automatisk handel import Head over til StockTradingToGo. Here er noen detaljer om kolonnene. Eksempel En gjennomsnittlig kolonne KR Multiple Denne formelen må endres hver dag for å inkludere de nyeste radene. Totalt PL Sum av kolonne JP L. Trade Bare brukt til noen beregninger senere. QTY Antall aksjer. Bruk Kjøpspris. Sold Selgingspris. Initielle risikodollarer i fare basert på den opprinnelige stoppestrengen Kommisjonen for begge sider av handelen jeg har satt til å kalkulere spiste basert på antall aksjer angitt i kolonne E. P L Den faktiske P L, inkludert provisjon. R Multiple P L divisjonert med den opprinnelige risikoen. Gevinst Dette beregnes ved å dividere kolonne R Sum W L ved kolonne A Tradenser Jeg bruker dette til å liste feil som er gjort på handelen eller noe annet verdt å merke seg. på jobb Dette gir meg en ide om hvor mye penger var i stillingen. Det er bare QTY kolonne E delt med Kjøpt kjøpesum. Merk at dette ikke er nøyaktig for shorts, men det er nært nok til regjeringsarbeid. PL Prosentandelen av handelen PL delt på Arbeid igjen, ikke eksakt for shorts. Initial Risk Bare forteller meg hvor langt mitt stopp var fra min oppføring i prosentbetingelser. WL Forteller om handelen var en vinner 1 eller en taper 0 Dette brukes av den neste kolonnen Sum W L. Sum WLA kjører summen av WL kolonnen Dette brukes i Wins kolonnen. Forex Trading Journal - Forex2Stay. Denne oppføringen handler om noe som totalt forandret måten jeg nærmer seg valutamarkedet, og det er grunnlagene tilbake i mai 2007 jeg hadde nettopp ferdig med to bøker som begge fikk oppmerksomheten min første omtale fugletitting i løve landet andre lest, og den andre er vei av skilpadden av curtis tro. for å lage en lang historie kort var det et uttrykk i Turtle-veien som virkelig fikk meg til å tro Tro henviste til valutamarkedet som et fundamentalt drevet marked, der handelen ikke er den primære kraften bak bevegelsen. Helt større makroøkonomiske hendelser og styrker driver prisen. Troen sa også det thi s type marked har størst likviditet med de reneste trender og er det enkleste for trender etterfølgere å handle. Nå lød dette til kjent. Det var den samme informasjonen jeg lærte i BWILC, så jeg begynte å lese BWILC. Men denne gangen fanget jeg meg på mer ting da min forrige leser Forskjellige tankegang jeg antar. Så jeg gjorde det til et mål å finne ut hvem de viktigste aktørene var i valutamarkedet og hvordan de gjør sine handelsbeslutninger. Vel 41 av sine beslutninger er basert på Fundamentals og 26 er basert på Teknisk Analyse Disse statistikkene fortalte meg at jeg handlet ufordelaktig, fordi om lag 90 av mine handelsbeslutninger var basert på teknisk analyse. Så jeg måtte bytte spillet mitt, begynte jeg å undersøke disse makroøkonomiske hendelsene og jeg undersøkte hvilke grunnleggende kjører markeder jeg trengte for å finne ut hvordan en bestemt nyhetshendelse påvirket markedet, ikke bare på kort sikt, men det større bildet. Dette forandret alt for meg fordi jeg skjønte at jeg ikke visste nok om marken Jeg var handel Jeg var god på IT-jobben min fordi jeg visste mye om det, og jeg var trygg på hva jeg visste at jeg ønsket samme følelse når jeg handlet, og det er det jeg fortsetter å forbedre i 2008. Også tenkt kan du finne dette under koblingen helpful. Trade Well Brent. The TRADING JOURNAL SPREADSHEET. Just nylig ble jeg spurt min anbefaling om hvorvidt jeg ville starte min TJS Trading Journal over for det nye tradingåret. Med nyttår 2014 kommer nye forventninger, nye mål og en sjanse til å reflektere over endringene som vi må gjøre fremover Hvis planen din er forandret nok til at informasjonen i ditt nåværende regneark eller journalprogram ikke lenger er gyldig, vil du kanskje starte på nytt mens du tar informasjonen du har hentet fra det forrige arket og bruker det til å endre hva du vil eller ikke vil gjøre fremover. Merk hvilken av dine Performance-tracking-kategorier som har en positiv forventning, og legg dem til det nye arket eller tidsskriftet For de kategoriene som gjorde ikke produsere ea positiv inntekt, se på de spesifikke bransjene for å finne ut om det var en fellesnevner som produserte nettotapene du pådro. Hvis det ikke er noen ekte fellesnevner, så kanskje disse typer handler egentlig ikke passer til din handelsstil, din personlighet eller du kan ikke virkelig forstå konseptet om hvorfor du tok disse handlingene til å begynne med. Det kan være behov for videre studier om den spesifikke dynamikken som er involvert i disse handlingene. Vil du begynne med en oppdatert TJS-produktfil I de siste månedene har vi brukt mange 100 s av timer og mange tusen dollar på kodingskostnader for å gi nye funksjoner og funksjonalitet din tilbakemelding til lys. Din Trading Edge. Når det gjelder TJS-produktene, kan kanten din defineres som denne. TJS vil gi deg den statistiske analysen nødvendig for å danne grunnlag for alle fremtidige beslutningsprosesser Prosessen Kanten setter rett og slett, får tilliten til å vite at handelsplanen din arbeider i bestemte Prestasjonssporingssegmenter, eller vet når visse aspekter av planen din må bli raffinerte eller avskaffet. Når du handler med selvtillit, er du mer tilbøyelig til å trekke utløseren hver gang du blir presentert med en mulighet for at analysestatene dine har en positiv forventning. Når du handler med tillit og informasjon For å sikkerhetskopiere det, kan du med rette tillate mer risiko for å bli tatt på disse handeltypene, gradvis øke fortjenesten din over tid Omvendt vil du vite hva som tar bort fra bunnlinjen, slik at fokuset ditt kan forbli på det som jobber . Der s å finne kanten din.

Comments

Popular posts from this blog

Komplett Liste Of Binære Alternativer Meglere

Veid Gjennomsnitt Vs Moving Average

Gratis Online Forex Trading Trening